Bursa İl Webinarı - Bursa Regional Webinar

Bursa İl Yaygınlaştırma webinarları



Bursa - Gürsu Yyaygınlaştırma webinarı



Münise Çalış - Gürsu - Bursa - Turkey - Zafer Secondary School
Bursa İl Proje Tanıtım Webinarı


Nuray Kala - Altınsu (Rural) - Şemdinli - Hakkari - Turkey - Atatürk Secondary School
Bursa İl Proje Tanıtım Webinarı


Münise Çalış - Gürsu - Bursa - Turkey - Zafer Secondary School
Bursa İl Proje Tanıtım



 Ramazan Özen - Elbistan - Kahramanmaraş - Turkey - Güvercinlik Secondary School
Bursa İl Proje Tanıtım Webinarı



Elmaz Şahbaz - Kırıkhan - Hatay - Turkey - Zeytindalı Secondary School
Bursa İl Proje Tanıtım Webinarı



Elmaz Şahbaz - Kırıkhan - Hatay - Turkey - Zeytindalı Secondary School
Bursa İl Proje Tanıtım Webinarı



Gonca Çetin - Osmangazi - Bursa - Turkey - Şehit Hakan Ünver Vocational and Technical Anatolian High School
Bursa İl Proje Tanıtım Webinarı



Funda Taşbaş - Nilüfer - Bursa - Turkey - Sınav Collage Secondary School
Bursa İl Proje Tanıtım Webinarı



Proje Kurucumuz Sayın Melek Yılmaz Çiçek / Meral Muammer Ağım Ortaokulu projemizi yaygınlaştırmak için Bursa İli Yaygınlaştırma Webinar toplantısında proje sunumuzu gerçekleştirdi.

Our Project Founder, Mrs. Melek Yılmaz Çiçek / Meral Muammer Ağım Secondary School project in Bursa Province Dissemination Webinar meeting to popularize our project made our presentation.



Proje Sunumu / Project Presentation:


Bursa Yaygınlaştırma Webinarı / Bursa Dissemination Webinar




Proje Afişimiz / Our Project Poster:






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ortak Ürünlerimiz - Joint Products